Schade

Schade is een zeer vervelende kwestie en helaas niet altijd te voorkomen. Al is dat wel ons doel!

Controleer bij ontvangst van uw bestelling altijd goed de producten. Mocht er toch schade zijn, meld deze dan per email binnen 48 uur na ontvangst van uw bestelling naar info@Jozon.nl Hoe eerder u het meldt, des te eerder dit kan worden opgelost. Stuur zeker foto’s mee, zodat de schade kan worden beoordeeld.

Klachten

Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u een tevreden klant bent en natuurlijk ook blijft. Dit proberen we door een goede service te verlenen, correct en spoedig te reageren op eventuele opmerkingen, suggesties of klachten, een goede prijs en kwaliteit verhouding van onze producten.

Toch kan het voorkomen dat u niet tevreden bent met onze service. U kunt dan een klacht melden door ons te mailen: info@Jozon.nl.

Er wordt dan zo snel mogelijk contact met u opgenomen. 

Garantie

Bij Jozon  geldt de fabrieksgarantie zoals die door de verschillende fabrikanten gehanteerd wordt. Indien u een garantiekwestie wil melden bij Jozon, dan kunt u hiervoor mailen naar info@Jozon.nl

© 2016 - 2020 Jozon | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel